Frantz Buchot

Profiel

Het teweeg brengen van duurzame gedragsveranderingen vereist een goed evenwicht tussen ondersteuning en uitdaging. Dit is het doel van Frantz bij het geven van workshops en trainingen.
Door momenten van reflectie en rollenspel af te wisselen, door terug te stappen en te oefenen, stelt Frantz elke deelnemer in staat om zowel verbeterpunten te ontdekken en eraan te werken als sterke punten uit te buiten.
Frantz richt zich meer op vaardigheden dan op kennis en geeft de voorkeur aan een praktische en pragmatische aanpak van de dagelijkse uitdagingen.
Binnen Business Impact is Frantz betrokken bij coachings opdrachten & trainingen.

Nationaliteit

Zwitserse

Talen

Frans en Engels

Belangrijke Projecten

• Merck Group, Onderhandelen en Verkoop effectiviteit programma’s.
• Richemont Group, Customer Experience workshops en programma’s.
• LVMH Group, Verkoop effectiviteit, en coaching programma’s.
• Boccard Groupe, Strategische verkoopprogramma’s

Relevante Opleiding

  • Financiën en bedrijfsbeheer

Typisch Frantz: humoristisch, extravert en mensgericht