Cross Selling Business Days

Beschikbaar vanaf 6 deelnemers en 2 Visma bedrijven. Maximaal 16 deelnemers en 4 Visma bedrijven per groep. De onsite Business Days worden verzorgd op een Visma kantoor locatie naar keuze van een van de aangemelde Visma bedrijven.

Context
Cross-sell is de meest effectieve manier om de samenwerking met klanten te intensiveren. Goede cross-sell zorgt voor meer klantenbinding, hogere toegevoegde waarde en hogere marges. Cross-sell valt of staat met focus. Heeft jouw team voldoende focus op alle cross-sell kansen die er zijn?

Tijdens ‘The Game of Cross-Sell’ dagen we je hele team uit om alle kansen die er zijn ook daadwerkelijk te verzilveren. Iedereen doet mee, iedereen draagt bij. Met elkaar groeien!

Doelgroep
Dit programma is zeer geschikt voor salesteams binnen Visma die samen met andere Visma bedrijven willen excelleren in cross-sell. Binnendienst, Inside Sales, Accountmanagers, Salesmanagers, Customer Succes Managers. Als je met elkaar wilt samenwerken en tegelijk de competitie aan wilt gaan, dan is dit jullie challenge! Welk Visma team wint de meeste Zilverstukken?

Resultaat
Na dit programma:

  • Heb je individueel en als team de belangrijkste cross- (en Up-) sell kansen in kaart gebracht en waar mogelijk verzilverd in een salestraject en leidend tot een opdracht.
  • Heb je ervaren hoe focus, samenwerking en actie leiden tot succes
  • Is het resultaat een sterk aangevulde salesfunnel en concrete additionele omzet

Het programma verloop

  • We starten met een dag van 6 uur waarin de verschillende proposities worden gepresenteerd door jullie eigen Product Marketeer/Specialsten waarna jullie onder begeleiding van de BIT-salescoach als team de 100(*) meest waardevolle kansen in kaart brengen
  • Je krijgt een gestructureerd aanvalsplan voor Cross-Sell aangeboden
  • Met je team verdeel je de noodzakelijke acties
  • Na het eerste dagdeel volgen 2 bijeenkomsten van 2 uur online met het team en de trainer bespreek je de resultaten, voortgang en geleerde lessen en nieuwe acties.
  • We besluiten de reeks met een dagdeel onsite waarin een laatste sales game ‘The Negotiation’ met elkaar wordt gespeeld en we de winnaars bekend zullen maken!
  • Doorlooptijd is 4-6 maanden.

(*) afhankelijk van markt doelgroep MKB/Corporate/Enterprise en verkoopstrategie

Totale tijdsinvestering
2,5 dag

Meer weten?

Voor vragen en informatie bel of mail naar Monique Dijkstra, Programma Manager van de Visma Sales Academy: 06 5335 9764, e-mail: m.dijkstra@businessimpact.nl of maak gebruik van onderstaand informatieformulier.