Cross Selling Business Days
Beschikbaar vanaf 6 deelnemers en 2 Visma bedrijven. Maximaal 16 deelnemers en 4 Visma bedrijven per groep.
Deze Business Days worden verzorgd op een Visma kantoor locatie van een van de aanmelders.
Context
Cross-sell is de meest effectieve manier om de samenwerking met klanten te intensiveren. Goede cross-sell zorgt voor meer klantenbinding, hogere toegevoegde waarde en hogere marges. Cross-sell valt of staat met focus. Heeft jouw team voldoende focus op alle cross-sell kansen die er zijn?
Tijdens ‘The Game of Cross-Sell’ dagen we je hele team uit om all kansen die er zijn ook daadwerkelijk te verzilveren. Iedereen doet mee, iedereen draagt bij. Met elkaar groeien!
Doelgroep
Dit programma is zeer geschikt voor salesteams binnen Visma die samen met andere Visma bedrijven willen excelleren in cross-sell. Binnendienst, Inside Sales, Accountmanagers, Salesmanagers, Customer Succes Managers. Als je met elkaar wilt samenwerken en tegelijk de competitie aan wilt gaan, dan is dit jullie challenge! Welk Visma team wint de meeste Zilverstukken?
Resultaat
Na dit programma:
- Heb je individueel en als team de belangrijkste cross- (en Up-) sell kansen in kaart gebracht en waar mogelijk verzilverd in een salestraject en leidend tot een opdracht.
- Heb je ervaren hoe focus, samenwerking en actie leiden tot succes
- Is het resultaat een sterk aangevulde salesfunnel en concrete additionele omzet
Het programma
- Je krijgt een gestructureerd aanvalsplan voor Cross-Sell aangeboden
- Onder begeleiding van de BIT-salescoach brengen jullie als team de 100(*) meest waardevolle kansen in kaart.
- Met je team verdeel je de noodzakelijke acties
- In 4 bijeenkomsten met het team en de trainer bespreek je de resultaten, voortgang en geleerde lessen en nieuwe acties.
- Doorlooptijd is 4-6 maanden.
(*) afhankelijk van markt doelgroep MKB/Corporate/Enterprise en verkoopstrategie
Meer informatie nodig of kennismaken?
Neem gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier of telefonisch met één van de partners.