klanten

Apple

2021-12-02T07:54:06+01:00

De vraag
Apple wil voor premium Resellers een winkelmanager die resultaatgericht het team aanstuurt en coacht op conversie en aantal artikelen per bon.

De aanpak
We hebben met deelnemers middels een individuele 361 graden analyse een goede nulmeting gedaan en hieruit de doelen gesteld. Vervolgens hebben we in vier dagen getraind op het gebied van performance management.

Het resultaat
Het meetbare resultaat hebben we op drie niveau’s bereikt:

  • klanten die als ware ambassadeurs anderen aansporen om Apple te bezoeken
  • het aantal artikelen per bon is gestegen van 2,4 naar 2,7
  • de gemiddelde omzet per klant is gestegen

ANWB

2021-12-01T07:06:03+01:00

De vraag
Help ons de transitie van servicegerichte winkel naar verkoopformule vormgeven. Vele winkels zijn prachtig verbouwd, de manager en zijn/haar assistent werden voor de heropening van de winkel getraind op de resultaatgericht coachen van het team en aansturing op conversie en artikelen per bon.

De aanpak
Vier trainingsdagen, gericht op prestatiemanagement en coachingsvaardigheden.

Het resultaat
ANWB heeft een omzetgroei gerealiseerd van meer dan 30%. De ANWB is tevens uitgeroepen tot great place to work omdat de managers sturen op talent en performance. De ANWB retailketen haalt voor de moederorganisatie inmiddels prachtige netto-cijfers.

Meer weten?
Neem gerust contact op met onze key account manager voor de ANWB: Tjeerd den Boer

Ga naar de bovenkant